úterý 6. srpna 2013

EMA má kávu, Kačka má EMU, ó ta se má!


Dneska se bude jenom chválit, souhlasíte? Leckdo z vás už EMU zná a tomu, kdo ji nezná, ji ráda přiblížím. Nějak jsem žila v domnění, že EMU zná každý, protože já o ní věděla dávno před otevřením. Ale zároveň každý, koho jsem do EMY vzala, se divil, že taková kavárna existuje, a pak jen vzdychal, jak jsem, pardon vlastně je, úžasná a krásná.


EMA je espresso bar přímo proti Masarykově nádraží, čili Masaryčce neboli nádraží Praha střed. Zatím je tak trochu uprostřed staveniště, ale až se  to všechno dostaví, vyroste v jejím okolí spousta kanceláří a bude tam furt plno a fronta. Proto je potřeba užít si EMU teď, když je teplo, krásně/bouřka, trochu víc volno, jsou borůvky a meruňky do koláčů, letní nálada na střiky místo práce a v mém případě i neustálá chuť na kávu a touha být v Berlíně, kterou mi EMA docela kompenzuje. Ba co víc, EMA má i zmrzlinu z Tuchlovic. A taky mé nejmilejší baristy z Lounge - Adama  a Vojtěcha. A taky... co byste vlastně ještě chtěli? Krásný prostor, kávové propriety, venkovní lavičku? Možná spíš výběrovou kávu z celé Evropy? Tak to všechno má EMA taky.


EMA je prostě moje letní láska a výjimečně ji s vámi budu ráda i sdílet.

P.S. Fotografie byly použity s laskavým svolením EMA Espresso Baru.

4 komentáře:

  1. Jak je možné, že každý den jezdím na Masárnu a večer zase ze stejného místa pryč, a nemám EMU? Díky za rozšiřování obzorů! :-) Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Vidím to úplně stejně...stejská se mi po Berlíně a EMA mi to nahrazuje, aspoň trochu, chodím tam od prvního dne, co otevřeli...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :), mám to tam pořád raději a raději, fakt bezva místo.

      Vymazat