čtvrtek 16. června 2011

Ta stávka byla nakonec bezva, co říkáte?


Paní policistka, co se rozhodla prudit cyklisty, mě sice ráno opravdu vyvedla z dobré míry, ale náladu mi pak spravila Praha plná kol a lidí, co najednou nenadávali a naopak protestovali proti stávce slušností a ohleduplností. Má pravidelná dávka mangové zmrzliny byla dneska s pětikorunovou slevou, protože paní prodavačka neměla drobné. Měla jsem pocit, že řidiči byli dnes k cyklistům opravdu tolerantní a dávali si větší pozor. Všude byla kola a lidi na nich se povětšinou usmívali. 

Nakonec jsem se na internetu dočetla, že jezdí lanovka na Petřín. Moc se mi tomu nechtělo věřit, byla jsem smířená s tím, že dneska si to holt do kopečka vyšlápnu, ale byla to pravda. Lanovka jela, byla poloprázdná, obsluhující dámy usměvavé a ani nechtěly vidět tramvajenku, natož aby se mračily na skládačku Bětku. V lanovce Běta způsobila sympatické povzdvižení, jeden mladík, chtěl vidět jak se skládá, milá paní zas kolik važí, kolik se na ní dá ujet, no prostě bylo to bezva.

Vrátila jsem se domů v dobré náladě a pro radost jsem si upekla zkušební minidávku levandulových báboviček. Nakonec to byl skvělý den, navrhuju, aby stávka byla častěji!

3 komentáře:

  1. Mě se to taky líbilo. A kolik se dá na Bětě ujet :-)? A jde udělat levandulový cukr jen z květů nebo i z lístků?

    OdpovědětVymazat
  2. Pavlinka: Ja mam Betu vazne jen do mesta a na velke vylety mam normalni kolo. Nejvic jsem na ni jela asi 20 km, kdyz jsem ji vzala na vylet vlakem k Rakovniku. Ma mala kola a prijde mi oproti normalnimu kolu trochu nestabilni, takze do Prahy doporucuju a na opravdove vylety spis ne, protoze se na ni clovek mnohem vic nadre.

    Levandulovy cukr delam jen s kvetu, koupila jsem velky pytlik asi za 40 Kc tusim jako caj v obchode s bylinkama a korenim, ale urcite pujde koupit i v lekarne.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám právě levanduli doma v květináče, začíná kvést a postupně ji odstřihávám. A kolo si pořídím až budu dělat a bydlet na rovince :-)

    OdpovědětVymazat